I stan där jag bott är man någon eller ingen alls.

 
I veckan har jag varit i sommarstugan på Öland. Jag har sett fyra olika fornborgar, läst ut två böcker, badat en gång i havet, vunnit mot min kusin i kubb minst fem gånger, ätit två kroppkakor, sett drottningen en gång, sovit illa en natt men annars mått ganska bra.
 
Och idag stod mamma och jag på loppmarknaden i Brunnsparken i Ronneby och försökte sälja gamla saker som vi inte längre behöver. Mormors garnnystan till exempel. Kändes nästintill lite vemodigt, måste jag säga. Kommer mina grejer bli sålda på loppis en gång i framtiden när jag inte längre finns till? 
 
Imorgon börjar första veckan på länge där jag inte har något planerat! Jag ska sy, har jag tänkt. Äntligen.
 
Mina dagar | |
#1 - - Matilda:

efter ett antal veckor av stalkande så måste jag säga att jag älskar din blogg , puss

Upp