London.

 
För inte alls länge sedan var jag i London med två fina människor ifrån min klass. Vi gjorde en massa olika saker, typ åkte London Eye och besökte Camden market, men det jag har mest bilder ifrån är Harry Potter studio tour. Okej, bildbevis:
 
Angelica och jag på tunnelbanan första dagen. Trötta och varma men taggade till tusen!
 
Jag framför Eiffelto- nej just det. London var det ju och det är Big Ben jag står framför. Rätt ska vara rätt.
 
Butterbeer. Det var okej, men hade förväntat mig mer när Harry verkar älska det så himla mycket. Oh well.
 
Gjorde ett snabbt besök i Stora salen.
 
Hängde i Gryffindortornet...
 
...samt på Dumbledores kontor.
 
Kråkboet var fint såklart.
 
Här stannade man upp för att gråta en smula. Lily och James hus, som ni säkert förstår.
 
Tog en shoppingtur längs Diagongränden.
 
Här blev man lite känslosam igen, för Hogwarts kändes så verkligt på något sätt fast samtidigt inte, om ni förstår?
 
Många, många trollstavar! Alla som var med i produktionen av Harry Potter fick en egen trollstav, rätt häftigt när man tänker på hur många medverkande det var.
 

Om en vecka precis åker jag tillbaka till min, inte särskilt magiska men dock så roliga, internatskola. Dags att börja packa!
 
 
 
 
 
Mina dagar | |
Upp