Du är himlen jag föll från idag.

Hallå, hej, och allt sånt där. Idag var sista dagen på första veckan av år två och jag gick de sju kilometrarna (eller hur långt det nu är) från skolan till tågstationen pga att jag inte orkade vänta på bussen, i nyköpta platåskor (typ platåskor). Solen sken och temperaturen låg väl på en så där 23 grader. Jag hade svarta, stickade strumbyxor på mig och svettades något kolossalt. Sen var det bara tre och en halv timme på tåget kvar innan jag var hemma.
 
Slutsats: det dröjer innan jag går från skolan till tågstationen igen.
 
Frän bild på mig från modevisningen för att inlägget ska bli lite livligare (varsågoda):
 
 
Nu ska jag förmodligen göra något så intressant som att läsa fanfiction. Dramione <3
 
 
 
Mina dagar | |
#1 - - Anonym:

Vilken skola går du på ? :)

Svar: Apelrydsskolan i Båstad! :)
Johanna

Upp